BIEG TRZECI

Bieg trzeci włącza się . przez włączenie tylnego sprzęgła wielotarczowego (wskutek czego tylne sprzęgło jednokie­runkowe natychmiast się rozłącza), z jednoczesnym opróżnie­niem małego sprzęgła hydrokinetycznego, w wyniku czego włącza się samoczynnie przednie sprzęgło jednokierunkowe. W takiej sytuacji tylna przekładnia planetarna jest za­ryglowana przez tylne sprzęgło wielotarczowe, czyli prze­kazuje napęd z przełożeniem bezpośrednim. Natomiast przednie sprzęgło jednokierunkowe unieruchamia koło sło­neczne przedniej przekładni planetarnej, która pracuje z przełożeniem zwalniającym, będącym  zarazem najmniej­szym przełożeniem zwalniającym zespołu (1,5536).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem Adam i jestem wielkim pasjonatem czterech kółek. Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących motoryzacji i samochodów. Zapraszam do czytania!