Budowanie marki latami

Dla marek zajmujących się motoryzacją od wielu lat oczywistym jest, że trzeba zajmować się nie tylko innowacjami w dziedzinie motoryzacji, ale także promocją i wizerunkowym oraz marketingowym dopracowywaniu swojej strategii. Najwięksi producenci samochodów na świecie są dzisiaj wymieniani praktycznie przez każdego człowieka na planecie bez najmniejszego zawahania. Ale znajomość marki to nie to, na czym najbardziej zależy producentom samochodów. Chcą oni, aby ich marka kojarzyła się konkretne – istnieje bowiem wiele firm, które sprzedają więcej tanich samochodów i nie przeszkadza im opinia, że tworzą małe plastikowe autka do miast i dla uczących się dopiero żółtodziobów, albowiem zarabiają na takiej właśnie renomie krocie. Inna firma przyjmuje jednak strategię luksusu i prestiżu i woli produkować o wiele mniej samochodów, ale poprzez ich dopracowanie i dbałość o najmniejszy detal mogą go później zaadresować do o wiele bardziej zamożnych klientów, którzy nie muszą brać kredytu na samochód – jeśli im się podoba, po prostu go biorą.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: