IM SZYBCIEJ PORUSZA SIĘ SAMOCHÓD

W takiej sytuacji hamulec taśmowy jest włączony (dzięki wstępnemu napięciu sprężyn lub dopływaniu oleju innym kanałem do komory obciążającej siłownika), a sprzęgło jest wyłączone (przez sprężyny rozpierające tarcze), wskutek czego dana przekładnia planetarna musi przekazywać napęd z przeło­żeniem zwalniającym. Im szybciej porusza się samochód, tym wyższe jest ciśnienie oleju przepuszczanego przez regulator odśrodkowy. W razie przekroczenia granicznej szybkości jazdy napór oleju do­pływającego z regulatora odśrodkowego przezwycięża opór sprężyny zaworu przełączającego, wspomagany przez napór oleju przepuszczanego przez regulator obciążeniowy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem Adam i jestem wielkim pasjonatem czterech kółek. Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących motoryzacji i samochodów. Zapraszam do czytania!