NAJCZĘŚCIEJ SPOTYKANE TYPY

Najczęściej spotyka się zespoły typu 2HM o dwustopnio­wych skrzynkach biegów, których przekładnie są przełą­czane przy użyciu wielotarczowych sprzęgieł ciernych.włączanych przez wbudowane w nie tłokowe .rozpieracze hydrauliczne . Pompa przekładni hydrokinetycz­nej związana jest z wałem korbowym silnika, a turbina z rurowym wałem wejściowym skrzynki biegów. Kierownica jest ustalona względem-obudowy skrzynki przy użyciu sprzęgła jednokierunkowego.Bieg zwolniony zespołu ustawia układ sterujący przez włą­czenie sprzęgła biegu zwolnionego, przy czym sprzęgło biegu bezpośredniego pozostaje wyłączone .

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem Adam i jestem wielkim pasjonatem czterech kółek. Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących motoryzacji i samochodów. Zapraszam do czytania!