NIESYMETRYCZNY MECHANIZM

Niesymetryczny mechanizm różnicowy kom­pensuje ujemne oddziaływanie nierównomier­nego obciążenia mostów napędowych, lecz jednak nie zabezpiecza przed poślizgiem kół jezdnych jednego z mostów napędowych, jeżeli przyczepność kół różnych mostów napędowych do podłoża jest niejednakowa. Aby zapobiec poślizgowi kół jednego z mostów napędowych, stosuje się dodatkowe urządzenia blokujące, nastawne lub samoczynne.Krzywkowy, międzyosiowy mechanizm różnicowy. Niesy­metryczny rozdział momentu obrotowego zapewnia się przez wyposażenie skrzynki rozdzielczej .w krzywkowy me­chanizm różnicowy o zwiększonym tarciu wewnętrznym .

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem Adam i jestem wielkim pasjonatem czterech kółek. Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących motoryzacji i samochodów. Zapraszam do czytania!