OBRACAJĄCA SIĘ OBUDOWA

Napęd od skrzynki biegów na obu­dowę mechanizmu różnicowego przenosi przekładnia zębata lub łańcuchowa . Obracająca się obudowa me­chanizmu różnicowego za pośrednictwem sworzni, satelitów i stożkowych kół zębatych przekręca wały zdawcze, przy czym moment obrotowy jest rozdzielany w określonym stosunku na mosty napędowe samochodu. Stożkowy, niesymetryczny międzyosiowy mechanizm różnicowy rozdziela moment obrotowy w stałym stosunku wynikającym z wymiarów konstrukcyjnych zewnętrznej przekładni mechanizmu różnicowego , a miano­wicie: iq = M2/AfŁ = tg /3 / tg a. Przełożenie niesymetrycz­nego stożkowego mechanizmu różnicowego jest więc okre­ślone dwoma niezależnymi wielkościami, kątami a 1 które odpowiednio do założeń konstrukcyjnych mogą być dowolnie obierane.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem Adam i jestem wielkim pasjonatem czterech kółek. Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących motoryzacji i samochodów. Zapraszam do czytania!