OLEJ POD CIŚNIENIEM

Olej pod ciśnieniem jest doprowadzany do regulatora odśrodkowego, napędzanego od wału tylnej pompy oleju. Olej pod ciśnie­niem dopływa do zaworu przełączającego przekładnie (układ sterujący ma trzy różne zawory przełączające). Zależnie od położenia suwaka zawór przełączający umożli­wia lub odcina zasilanie olejem pod ciśnieniem siłownika hamulca taśmowego lub rozpieracza‘sprzęgła wielotarczo- wego (może być otwarty lub zamknięty). Położenie suwaka zaworu przełączającego zależy od wypadkowego oddziały­wania naporu oleju-przepuszczanego przez regulator od-, środkowy z jednej strony oraz nacisku sprężyny i naporu oleju przepuszczanego przez regulator obciążeniowy .

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem Adam i jestem wielkim pasjonatem czterech kółek. Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących motoryzacji i samochodów. Zapraszam do czytania!