PODCZAS ROZPĘDZANIA

Podczas rozpędzania samochodu przekładnia hydrokinetyczna zwięk­sza moment obrotowy w.zakresie 1,0), a następnie zaczyna pracować jako sprzęgło hydro­kinetyczne. Jednocześnie skrzynka biegów przenosi napęd z przełożeniem zwalniającym . 1,56 (modele 2HM-70 oraz 2HM-60) lub 1,58 (modele 2HM-40).Bieg bezpośredni zespołu ustawia układ sterujący przez włączenie sprzęgła biegu bezpośredniego, przy czym sprzęgło biegu zwolnionego pozostaje włączone, a wał pośredni obraca się szybciej niż wał główny, związany z wałem zdawczym (dzięki rozłączeniu się sprzęgła jednokierunkowego na wale pośrednim). Podczas korzystania z biegu bezpośredniego przekładnia hydrokinetyczna jest zaryglowana przez włą­czone sprzęgło biegu bezpośredniego.

 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem Adam i jestem wielkim pasjonatem czterech kółek. Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących motoryzacji i samochodów. Zapraszam do czytania!