PRZEŁOŻENIE PRZYSPIESZAJĄCE

Jednocześnie, aby uchro­nić sworzeń i pierścień ryglujący przed przeciążeniem (wsku­tek różnic prędkości obrotowych), dodatkowy układ elek­tryczny wyłącza układ zapłonu na okres 2.. .4 obrotów wału korbowego.System LAYCOCK de NORMANVILLE. Zespół stosowany w rozmaitych wykonaniach, głównie w pojazdach produkcji angielskiej. Przełożenie przekładni przyspieszającej za­leżnie od przeznaczenia (modelu samochodu) zawiera się w granicach 0,778.. .0,820. Przekładnia planetarna, w celu zmniejszenia zewnętrznej średnicy, ma podwójne satelity. Przełożenie przyspieszające uzyskuje się przez unieruchomienie koła słonecznego, wsku­tek czego koło pierścieniowe, połączone z wałem napędzanym, obraca się szybciej niż koszyk satelitów połączony z wałem głównym skrzynki biegów Wyłączenie przekładni przyspieszającej polega na oswobo-‚ dzeniu koła słonecznego, które dzięki zastosowaniu sprzęgła.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem Adam i jestem wielkim pasjonatem czterech kółek. Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących motoryzacji i samochodów. Zapraszam do czytania!