SUWAK PIERŚCIENIOWY

Przekładnia hydrokinetyczna, zespołu DIVABUS 145 D2 jest wyposażona w suwak pierścieniowy, który podczas pracy silnika na biegu jałowym utrudnia przepływ oleju w kana­łach . międzyłopatkowych kierownicy przekładni; hydro­kinetycznej. Zapobiega i to. pełzaniu stojącego . pojazdu podczas pracy silnika. Suwak pierścieniowy wysuwa się ze swego gniazda w. członie obudowy pod: naporem oleju dopływającego pod ciśnieniem. Wskutek naciśnięcia na pedał przyspieszeniajustaje dopływ oleju do gniazda suwaka pierścieniowego. Wówczas , pod naporem oleju wypełnia­jącego wnętrze przekładnijhydrokinetycznej suwak pierście­niowy wsuwa się do swego gniazda i nie utrudnia krążenia oleju w kanałach międzyłopatkowych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem Adam i jestem wielkim pasjonatem czterech kółek. Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących motoryzacji i samochodów. Zapraszam do czytania!