Te same opinie o jednej marce

Dzisiaj na rynku samochodów istnieje wiele firm, ale wszystkie one mają zasięg praktycznie globalny. Pomijając pewne lokalne rynki i lokalnych producentów praktycznie każdy koncern motoryzacyjny jest znany na całym świecie nie tylko ze swojej nazwy i logo, ale także pewnego stereotypowego przekonania. Według wielu ludzi auta koreańskie i japońskie są najbardziej niezawodne i najłatwiej jest je serwisować, podczas gdy amerykańskie wydają się być bardzo złe dla środowiska i mało zwrotne. Są to oczywiście utarte schematy myślowe, które jednak nie są bez znaczenia dla globalnego odbioru marki i ostatecznie nagromadzenie się takich przesądów może bardzo skutecznie zbombardować całe starania o zbudowanie silniejsze i bardziej prestiżowej marki. A ponieważ firmy produkujące samochody znane są nie od lat, ale od dekad, zmiana takiego postrzegania samochodów danej marki nie jest wcale łatwa i nie wystarczy w tym celu wyprodukować kilkuset reklam ze znanymi aktorami a następnie umieścić je w sieci.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: