W ZALEŻNOŚCI OD USTAWIENIA

Kiedy dźwignia sterująca ustawiona jest w pozycji N lub P wszystkie sprzęgła i hamulce są wyłączone. Wskutek prze­rzucenia dźwigni sterującej w pozycję P włączony zostaje zapadkowy hamulec postojowy. tłoczenia niż pompa przednia. Wysokość ciśnienia roboczego w układzie sterującym (około 6 kG/cm) reguluje zawór redukcyjny. Olej przepływa przez kanał w suwaku i usiłuje przesunąć go w prawo. Suwak utrzymywany jest w poło­żeniu równowagi przez sprężynę, a nadmiar oleju odpływa do przekładni hydrokinetycznej. Wymagane ciśnienie oleju w przekładni hydrokinetycznej utrzymuje zawór wyjściowy, wbudowany za chłodnicą oleju.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem Adam i jestem wielkim pasjonatem czterech kółek. Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących motoryzacji i samochodów. Zapraszam do czytania!