W ZWYKŁYCH WARUNKACH

Aby w zwykłych wa­runkach ruchu (w okresie prawidłowej przyczepności, tyl­nych kół do podłoża) skrzynka rozdzielcza przekazywała napęd jedynie na tylne koła, stosuje się w przednim moście napędowym przekładnię główną o przełożeniu o 2% więk­szym niż przełożenie głównej przekładni tylnego mostu napędowego, Jeżeli więc koła jezdne samochodu toczą się bez poślizgu, wał przedniego mostu napędowego obraca się nieco szybciej niż wał mostu tyłnego, a sprzęgło jedno­kierunkowe jest rozłączone i uniemożliwia przenoszenie na­pędu na przedni most napędowy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem Adam i jestem wielkim pasjonatem czterech kółek. Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących motoryzacji i samochodów. Zapraszam do czytania!