WYPOSAŻENIE SYSTEMU

System DYNAFLOW Flight Pitch. Od roku 1958 samochody BUICK wyposażono w automatyczne skrzynki biegów o cał­kowicie zmienionej konstrukcji — tzw. DYNAFLOW 1958 lub. DYNAFLOW Flight Pitch, bardzo podobne do auto­matycznych skrzynek biegów systemu TURBOGLIDE 1957 (stosowanych w samochodach CHEVROLĘT). Zespół DYNAFLOW 1958  tworzy oryginalna prze­kładnia hydrokinetyczna (pompa, trzy turbiny i nastawna kierownica), zespolona z dwoma      przekładniami             planetar­nymi w taki sposób, że       pierwsza turbina oddaje       napęd na wał zdawczy poprzez stałe przełożenie zwalniające 2,86, druga turbina — poprzez stałe przełożenie zwalniające 1,54, a trzecia turbina — bezpośrednio, czyli z przełożeniem bez­pośrednim (zasada działania — patrz system TURBOGLIDE 1957).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem Adam i jestem wielkim pasjonatem czterech kółek. Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących motoryzacji i samochodów. Zapraszam do czytania!