ZAMIAST HAMULCÓW

Ponadto zamiast hamulców taśmowych przed­niej i tylnej przekładni planetarnej zastosowano specjalne sprzęgła jednokierunkowe oraz wielotarczowe sprzęgło biegu jałowego. Tylną przekładnię planetarną wyposażono wprawdzie w hamulec taśmowy, lecz jest on włączany tylko na pierwszym biegu, w zakresie niskich prędkości obrqto- wych. Wprowadzenie drugiego sprzęgła hydrokinetycznego jako elementu sterującego oraz sprzęgieł jednokierunkowych poważnie poprawia sposób zmiany przełożeń, zapewniając bardzo płynne przełączenie przekładni, zwłaszcza z drugiego na trzeci bieg. Pod tym względem zespół HYDRA-MATIC Two Coupling nie ustępuje, już typowym automatycznym skrzynkom biegów ; o przekładniach hydrokinetycznych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem Adam i jestem wielkim pasjonatem czterech kółek. Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących motoryzacji i samochodów. Zapraszam do czytania!