ZMNIEJSZANIE POŚLIZGU

W miarę zmniej­szania się poślizgu turbiny względem pompy zanika moment reakcyjny kierownicy i sprzęgło hydrokinetycz­ne przestaje zwiększać moment obro­towy, czyli przełożenie zespołu ma­leje do 3,03.Bieg pośredni włącza się przez opróż­nienie sprzęgła hydrokinetycznego z oleju i włączenie sprzęgła wielotar- czowego, przy czym hamulec taśmo­wy pozostaje włączony, a hamulec stożkowy — wyłączony. W takiej sytuacji napęd jest przekazywany jedynie na dro­dze mechanicznej, tylko za pośrednictwem przedniej prze­kładni planetarnej, pracującej z przełożeniem zwalniającym (1,58).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Jestem Adam i jestem wielkim pasjonatem czterech kółek. Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących motoryzacji i samochodów. Zapraszam do czytania!